000 01551nam a2200289 i 4500
007 ta
008 240207s2024 sp a c 000 1 glg d
017 _aVG 742-2023
020 _a9788411104586
080 _a82-T
100 1 _aCarballeira, Paula
_d(1972-)
_eaut
245 1 0 _aWombo Combo
_c/ Paula Carballeira
250 _a1ª ed.
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2024
300 _a85 p.
_b: il. cor
_c; 19 cm
505 _aFicha de lectura accesible en: https://recursos.grupoanaya.es/catalogos/proyectos_lectura/XG00384301_9999961256.pdf
520 3 _aSara odia a súa vida, ou polo menos a súa vida real: non ten case amigas e moito menos amigos; búrlanse do seu aspecto; non é brillante nos estudos, nin sequera mediocre... Sara ten a sensación de que podería desaparecer e ninguén se decataría. Pero Sara ten outra vida, unha vida virtual onde xoga en liña con ducias de persoas e é imbatible nas loitas facendo "Wombo Combo". Sara pasa cada vez máis tempo diante da pantalla: deixa de falar, de comer, de durmir... Ata que entra nun videoxogo novo onde debe ir superando retos... Un texto teatral audaz que reflexiona sobre a vida virtual e a soidade na adolescencia.
521 _aTER
650 7 _aBusca da propia identidade
650 7 _aAdolescencia
650 7 _aVideoxogos
650 7 _aNovas tecnoloxías
650 7 _aSoidade
700 1 _aCheshire, Paula
_d(1993-)
_eill
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro/de-11-anos-en-diante/wombo-combo-paula-carballeira-9788411104586/
997 0 0 _e3
_dValidado